06.09.2010

Intense blue make-up

Publicat de Crina Barbu la 15:40

Va prezint acum un machiaj de seară, foarte intens în nuanţe de albastru care se potrivesc foarte bine cu tenul alb al modelului, încălzit cu un blush roz şi cu iluminator.


La o privire mai de aproape se poate observa că partea din interior a ochiului a fost iluminată cu un fard alb strălucitor iar ochii au fost conturaţi cu negru dar doar pe partea de interior în zona numită "Waterline" pentru a da profunzime privirii fără a crez iluzia de micşorare a ochilor.


Machiajul este clasic, în V, şi ca bază am folosit un fard alb strălucitor cu o consistenţă cremoasă. Am folosit nuanţe de bleu, albastru, alb dar şi negru în partea de exterior a colţului ochiului pentru a crea armonia unui machiaj de seară cu ţinuta elegantă a modelului.


Pentru mai multă stralucire vă recomand nu numai un fard de obraz ci şi un iluminator sau o pudră iluminatoare care pot crea un farmec aparte oricarui machiaj de ocazie. Pentru un plus de intensitate a privirii puteti folosi şi gene false, aici eu am ales doar un rimel care alungeşte şi volum în acelaşi timp.
O variantă mai soft o găsiţi aici a aceluiaşi tip de machiaj dar de zi, pentru a putea face diferenţa.


Make-up by : Crina Barbu



 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Te-am adaugat la blogroll :D.

Anda Zelenca on 11 septembrie 2010 la 16:24 spunea...

Foarte frumos machiajul!

Anonim spunea...

e f frumos, dar e mai mult gri decat albastru intens

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates