28.08.2010

Manuela Harabor

Publicat de Crina Barbu la 19:25

Am avut onoarea de a o machia pentru o şedinţă foto pe Doamna Manuela Harabor. Scriu "Doamna" cu majusculă pentru ca este în adevaratul sens al cuvântului o doamna şi o adevarată valoare a teatrului românesc. Şedinţa a fost făcută cu ocazia unui interviu dintr-o revistă, iar machiajul este unul destul de discret care pune în valoare frumuseţea naturală a actriţei Manuela Harabor. Fără prea multă pălăvrageală va las să vizionaţi câteva din pozele de la şedinţă.



 O fotografie în care puteţi observa mai bine machiajul în culori care pun în valoare foarte bine ochii albaştrii: auriu şi albastru închis



 Şi câteva outdoor : 






Recunoaşteţi că vă era dor de mine 


* în fotografie alături de Lăcrămioara - The hair stylist

Model : Manuela Harabor
Make-up by: Crina Barbu
Hair by: Lăcrămioara Dona


P.S. Îmi cer scuze de absenţa îndelungată de pe blog, m-am mutat în Constanţa şi am avut o gramadă de treburi pe cap. Multumesc celor care îmi vizitează blogul şi promit că voi avea o activitate mai intensă de acum.
 


4 comentarii:

Carmen on 16 septembrie 2010 la 10:09 spunea...

machiajul este superb! ce bine arata doamna Harabor!

Crina Barbu on 16 septembrie 2010 la 10:11 spunea...

Multumesc carmen :*

Carmen on 16 septembrie 2010 la 12:37 spunea...

cu placere :*

Anonim spunea...

cea mai frumoasa actrita din Romania

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates