11.10.2010

Hot smokey eyes

Publicat de Crina Barbu la 23:02

Am ales să vă prezint în această postare un smokey eyes clasic, unul din tipurile de machiaj preferate de către mine,destul de pretenţios, care nu poate fi purtat de oricine.


Acest tip de make-up este potrivit în special persoanelor cu ochii mari, proeminenţi şi arată cu atât mai bine dacă sunt verzi sau albaştrii, dar se potriveşte si in cazul persoanelor cu ochilor negrii sau caprui. De asemenea smokey eyes este şi un tip de machiaj de corectură pentru ochii foarte mari, deoarece prin această conturare puternică şi prin culorile închise se creează iluzia de micşorare a ochilor.


Machiajul realizat de mine este un machiaj de ocazie, foarte intens prin culorile închise pe care le-am folosit si prin conturarea puternică a ochilor.Smokey eyes se poate realiza atât cu negru dar şi cu orice altă culoare închisă, important este să se utilizeze cel puţin încă una care să mai îndulcească machiajul acesta dramatic.


Aşa cum am spus şi într-o postare anterioară, una din culorile care scot în evidenţă ochii albastrii este albastrul închis. Pentru acest tip de make-up am folosit mult negru, îmblânzit cu un albastru închis pe partea de deasupra pleoapei şi în partea de interior am ales sa folosesc un bleu deschis în combinatie cu alb pentru a nu crea un efect urât de ochi apropiaţi din cauza negrului în exces. Pentru partea de jos a ochiului am folosit atât negru cât şi acel bleu deschis. Pentru că ochii sunt foarte bine conturaţi şi evidenţiaţi prin acest machiaj dramatic, pentru buze şi pomeţi am optat pentru culori naturale în nuaţe de roz.


Mai multe poze de la sedinta foto puteti viziona pe blogul lui Vlad, Fotografia ca artă, meserie şi hobby .
Până data viitoare vă transmit multumiri că îmi urmăriti blogul şi astept comentarii din partea voastră!!
Model : Elena
Make-up by : Crina Barbu

4 comentarii:

Anonim spunea...

Modelul foarte fotogenic, i se potriveste de minune machiajul:) cred ca ati lucrat f bine impreuna:)besos!

Laura spunea...

Imi este utila postarea, eu fiind la inceput in ale machiajului.:) F. bine realizat machiajul si frumoase cadrele surprinse.;)

Mi-ar placea sa mai realizezi machiaje in colab. cu Elena. Eu am ochii proeminenti si nu prea stiu cum sa creez iluzia de miscsorare. Un machiaj de zi, cat mai simplu mi-as dori sa mai gasesc aici .. dar tu decizi! :) La cat mai multe postari pe blog!;)

Crina Barbu on 23 octombrie 2010 la 17:48 spunea...

@Laura
iti multumesc mult pentru aprecieri.In cazul ochilor proeminenti e foarte important conturul de jur imprujur (atat sus cat si jos) ca sa creezi iluzia de micsorare iar pentru un machiaj de zi alege o culoare mai soft(nu negru).Fardul de pleoape intr-o culoare mai inchisa trebuie sa-l aplici pe toata pleoapa mobila iar apoi in sus aplici un fard mai deschis.Sper sa-ti fie util acest mic sfat. :*

Laura spunea...

@Crina: Multumesc mult, Crina > o sa tin cont de sugestii. :* Un w-end relaxant in continuare! ;)

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates