28.09.2010

Fantasy make-up

Publicat de Crina Barbu la 12:10


 Acum ceva timp am văzut un machiaj la Koko făcut pentru o reclamă la un site de gene false în care avea nişte gene superbe, şi am zis că trebuie să le încerc şi eu. Nu sunt adepta machiajelor fantezie, nu sunt stilul meu şi nu am realizat prea multe, iar cele pe care le-am realizat nu sunt exagerat de "fantastice". Acest machiaj este inspirat de look-ul de care v-am spus dar este abordat într-o viziune proprie şi în stilul meu.


 Machiajul în sine este un machiaj de seară, un pic exagerat la capătul exterior al ochiului pentru a se observa într-o măsura cât de mică de sub genele false care sunt foarte lungi. Ca şi culori, pentru ochi,  am folosit alb, gri, 2 nuanţe de albastru şi pentru colţul exterior al ochiului, negru. Pentru buze am optat pentru un ruj nude pentru a cădea accentul numai pe ochi.


Pentru faţă am optat pentru o acoperire foarte bună şi nu am folosit blush deloc pentru a crea o imagine in stil clear. Nu ştiu ce altceva aş mai putea spune despre acest machiaj, doar că l-am creat special pentru a folosi acele gene care mi-au plăcut foarte mult cum arătau în poze. Singura nemulţumire a fost că, din cauza mărimii exagerate a fost destul de dificil să le pun iar modelului i-a luat ceva sa se acomodeze cu ele, dar până la urma eu sunt "vinovată" eu am vrut să folosesc ceva exagerat.


Cam acesta a fost machiajul fantezie, dacă îmi voi schimba stilul voi pune şi ceva mai futurist sau exagerat, dar momentan am ramas pe abordarea mai cuminte chiar şi a unui fantasy make-up. Mai am o imagine de când puneam genele, să observaţi ce am chinuit modelul la o oră mult prea tarzie pentru asa ceva ( în jur de ora 01 AM). Pânî data viitoare vă pup şi va doresc vizionare (lectură) placută!




                                          

Make-up by: Crina Barbu

2 comentarii:

Unknown on 28 septembrie 2010 la 15:32 spunea...

Genele false sunt absolut fabuloase!!! de unde le-ai luat?

Crina Barbu on 28 septembrie 2010 la 16:49 spunea...

Multumesc pentru apreciere ella, iti voi lasa link pe blogul tau ;)

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates