28.10.2010

Anotimpul mireselor

Publicat de Crina Barbu la 23:10
    Cu ceva timp în urmă v-am prezentat o probă pentru un machiaj de mireasă, într-o postare numită Repetiţie pentru nuntă. Între timp, protagonista pictorialului a avut nunta pe 9 octombrie şi acum vă voi prezenta machiajul pe care l-am realizat pentru această ocazie deosebită din viaţa ei. Deşi machiajul de repetiţie a fost unul îndrăzneţ si destul de strident, ne-am decis să realizez un machiaj de mireasă clasic, potrivit pentru o mireasă blondă cu tenul deschis la culoare.


   Mireasa e una din cele mai bune prietene ale mele şi am fost onorată sa pot participa şi eu la desăvârşirea look-ului de miresică. Rochia a fost superbă, iar machiajul a trebuit să fie în ton şi cu rochia, care avea o broderie vişinie. Pentru că vişiniul era mult prea strident pentru machiajul clasic şi diafan pe care am vrut să i-l fac, am optat pentru un maro cu tente de vişiniu în combinaţie cu un crem şi negru pentru a contura ochii.


 Pentru faţă am optat pentru un fond de ten destul de light, pentru a nu-i încărca tenul şi mai ales pentru că nici nu are probleme. De asemena am folosit şi pudră pentru a nu ieşi cu faţa lucioasă în poze.




    E foarte important să se evite fardurile sidefate sau cu sclipici pentru machiajul de mireasă deoarece în poze s-ar putea să se creeze anumite efecte nedorite din cauza folosirii constante a blitz-ului de către fotograf.


   În rest pentru pomeţi am ales un uşor iluminator, dar nu folosit în exces pentru acelaşi motiv expus mai sus iar ca blush am folosit unul în culoarea piersicii iar pentru buze o culoare asemănătoare doar un pic mai roze.


Pe final vă arat şi o poza de dinainte de cununia civilă, facută undeva pe scara blocului si cu mine :) în calitate de domisoară de onoare.


Până data viitoare vă pup şi vă multumesc pentru toate comentariile si feedback-urile pozitive pe care le-am primit din partea voastră!
Mai multe poze de la nuntă puteţi admira aici


Produse folosite:

Pentru față:


- Paleta anticearcan 15 nuante 3D Radiance
-Fond de ten PERFECT REVITALIZING SPF20/PA++
- Paleta cu 28 de culori de blush Pinky-pinky


Pentru ochi:

creionul auriu

Pentru buze:
Toate produsele le gasiti pe blogul : www.crinashop.ro



Foto by: Vlad Goae
Make-up by : Crina Barbu
Model: Vera

1 comentarii:

Xella on 29 octombrie 2010 la 14:18 spunea...

frumoasa ca orice mireasa:P

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates