06.11.2010

Halloween make-up

Publicat de Crina Barbu la 14:53
Deşi nu am pregatit o sedinţă foto pentru această ocazie, am vrut să vă arat cateva poze facute acasă cu noi înainte de petrecerea de Halloween.
Personajele sunt următoarele:

1. Darth Maul din Star Wars

- imaginile din care m-am inspirat:






-rezultatul:



Nu pot să spun prea multe despre personaj în sine, pentru că nici măcar nu am văzut partea în care a apărut, dar asta a fost comanda şi m-am straduit să o realizez cît am putut mai bine desi face painting nu este chiar domeniul meu de interes.Oricum a fost o experienţă placută şi amuzantă pentru mine.

2.Lady Gaga  gagaaaauuhhhlaaaalaaaa

-imaginile din care m-am inspirat:



-rezultatul:


Recunosc că am o admiraţie pentru Lady Gaga în sensul că apreciez faptul că are un stil autentic, inconfundabil atât la vestimentaţie cât şi la machiaj. Mi-am dorit de mult să creez un look în stilul Lady Gaga, dar cum nu mi-a cerut nimeni până acum iar eu am fost foarte ocupată ca să mai fac şi aşa ceva, am tot amânat momentul.


Mi-ar fi plăcut să mă pregatesc mai bine pentru apariţia asta  mai ales din punctul de vedere al vestimentaţiei, dar cum doar cu o zi înainte m-am hotărât să fac ceva de această sarbatoare de import, a trebuit să încropesc ceva pe moment. Am văzut ca pe situri din america gen amazon sau e-bay se găsesc numeroase costume inspirate din stilul ei dar poate la anul mă voi pregăti mai din timp.


Machiajul este inspirat din vidoeclipul melodiei Telephone din momentul în care era în bucataria fast-food-ului şi prepara diverse chestii nocive :). Trebuie s[ recunosc că am schimbat puţin machiajul original deoarece am ochii nu foarte mari şi într-o culoare destul de închisă iar o cantitate foarte mare de negru sau in general de culori închise nu mă avantajează în niciun fel.
De aceea am optat pentru un gri deschis pentru colţul interior al ochiului şi un albastru cu o nuanţă mai deschis decat cel din machiajul original. Gene false nu am aplicat, am considerat că este suficient acest machiaj foaaarte intens.
Pentru faţă am folosit un fond de ten mult mai deschis decat nuanţa mea de ten, la pomeţi am folosit doar o pudra bronzantă pentru contur si pentru a crea iluzia unei feţe "supte".


Am avut amândoi surpriza placută să ne fie recunoscute personajele pe care le interpretam chiar de cum am intrat în club. Şi recunosc că mai mult ne-a încântat ideea de a ne deghiza decat ne-am distrat în seara respectivă.


Produsele  folosite le gasiti pe www.crinashop.ro

Pentru față:

- Paleta anticearcan 15 nuante 3D Radiance
-Fond de ten PERFECT REVITALIZING SPF20/PA++
- Paleta cu 28 de culori de blush Pinky-pinky

Pentru ochi:
creionul negru

Pentru buze:

Toate produsele le gasiti pe blogul : www.crinashop.ro

Make-up by Crina Barbu

1 comentarii:

Miuri on 17 noiembrie 2010 la 11:46 spunea...

buna.. te-am adaugat in blogroll,, daca esti dragutza adauga-ma si tu :) mersi

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates