01.11.2011

Make-up de ocazie - botez Constanta

Publicat de Crina Barbu la 17:00
Tendintele pentru toamna 2011 au scos in prim plan combinatiile de portocaliu cu mov sau cu albastru care trebuie sa recunosc imi plac foarte mult.
Pentru ca pentru o ocazie speciala mi s-a cerut un machiaj pe masura am optat pentru o combinatie de portocali cu mov si bineinteles nelipsitul negru.



Nasa mi-a cerut un machiaj simplu dar de mare efect in stilul Pin up make-up.Am adaptat un pic la vestimentatie si a iesit cam asa:




Produsele folosite in realizarea acestui machiaj le gasiti pe www.crinashop.ro

Pentru față:
fond de ten nuanta bej natural

Pentru ochi si buze
paleta farduri - 180 de culori Stardust
trusa de pensule - 24 top Quality



0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates