19.05.2010

Rainy day

Publicat de Crina Barbu la 17:18
Într-o zi ploioasă aşa cum a fost cea de sâmbată am hotarat să realizez un machiaj colorat, ca să mai înveselesc un pic atmosfera.


Pentru acest machiaj m-am inspirat din look-ul unei mirese şi am încercat să-l transform într-un machiaj de zi, mai discret şi fără sclipici. Ca şi stil de realizare am folosit una din metodele folosite pentru Smkoey eyes care presupune aplicarea unui fard mai închis şi unul deschis ca să-l îmblânzească (aici roz).Diferenţa e ca în locul fardului deschis am optat pentru un mov albăstrui destul de deschis având în vedere că era un machiaj de zi şi nu unul de ocazie.


O privire mai detaliată asupra look-ului creat:


Foto by : Vlad Goae
Make-up by Crina Barbu


0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
www.crinashop.ro.
 

make-up by Crina Barbu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Illustration by Enakei | Blogger Blog Templates